Странице

7/27/2011

Dodavanje BearPaw 1200 CU Plus skenera na Ubuntu

Kada sam prvi put instalirao Ubuntu primetio sam da poneki hardver neće uvek da radi po principu uključi i koristi. Naravno ovo je sve ređa pojava na Linux sistemima a u ovom slučaju o kome ću sada da pišem problem je odavno rešen. Naime radi se o skeneru BearPaw 1200cu Plus i koji je prepoznat u programima za skeniranje ali čim pritisnete komandu za skeniranje pojavi se greška. Prvo što treba da uradite je da skinete fajl PS1Dfw.usb sa web lokacije: http://www.meier-geinitz.de/sane/gt68xx-backend/ ili da ga sami iskopirate sa CD-a koji ste dobili uz ovaj skener kada ste ga kupili. Izbor je vaš. Otvorite terminal i ukucajte cd (change directory) komandu sa putanjom do direktorijuma gde ste skinuli ovaj fajl pa ukucajte sledeće:

sudo cp  PS1Dfw.usb /usr/share/sane/gt68xx/
sudo chown root /usr/share/sane/gt68xx/PS1Dfw.usb
sudo chmod 755 /usr/share/sane/gt68xx/PS1Dfw.usb



Sada bi trebalo skener da radi. Ja preporučujem program simple scan. Imate ga u repozitorijumu i može se instalirati iz terminala: sudo apt-get install simple-scan.

6 коментара:

  1. Анониман8/09/2011 05:30:00 PM

    Prijatelju ,koji je ovo font :) ?

    ОдговориИзбриши
  2. Izvini sto kasnim sa odgovorom. Ima ga ponudjen u blogger-u zove se Gruppo :) Drago mi je da se nekom svidja :D Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман3/25/2012 04:39:00 PM

    skinuo sam fajl na desktop.kako bi glasila cd komanda ako mi je user dane?uvek mi kaze no such file or directory.imam ubuntu 11.10 i ovaj skener.hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман3/27/2012 01:15:00 AM

    nikako da proradi,uvek prijavi gresku gt68xx i jos nesto.da li moze neki kontakt za brze resavanje problema.moja adresa dane56@ptt.rs hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4/03/2012 12:54:00 AM

    problem resen,ovo uputstvo nije tacno.imam ubuntu 11.10,svako ko zeli neka pise na dane56@ptt.rs dobice jasan odgovor kako radi mustek1200cu plus

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8/09/2012 08:32:00 PM

    Prijatelju kod mene radi, mozda je do te ubuntu verzije... pozz

    ОдговориИзбриши